به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره فیلم نوستالژیا، محمد قانع فرد نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینما و دبیر دومین جشنواره فیلم نوستالژیا درباره زمان برپایی جشنواره گفت: دومین جشنواره فیلم نوستالژیا 30 شهریورماه تا 3 مهرماه مصادف با 21 تا 25 سپتامبر 2021 برگزار می‌شود. البته با توجه به شرایط و محدودیت‌هایی که جهان با آن به دلیل شیوع کرونا درگیر است، امیدواریم که مشکلی برای برگزاری نداشته باشیم.

وی درباره نحوه برگزاری جشنواره نیز بیان کرد: بنایی به نمایش آنلاین فیلم‌های حاضر در جشنواره و در اصل اعتقادی به برگزاری آنلاین جشنواره نوستالژیا نداریم، چراکه معتقدیم جشنواره آنلاین، هویت اصلی یک جشنواره را که در واقع جمع شدن هنرمندان گردهم، ایجاد تعامل و تماشای فیلم‌ها کنار یکدیگر است، نخواهد داشت و برگزاری آنلاین جشنواره، اهداف و فوایدی که از برگزاری جشنواره در ذهن ما است، پاسخگو نیست.

قانع فرد درباره داوری آثار جشنواره گفت: در پروسه‌ای فشرده، سخت و حرفه‌ای، کار داوری فیلم‌ها به پایان رسیده است و ما در هر بخش یک اثر برگزیده معرفی خواهیم کرد. داوری آثار توسط داورها به صورت آنلاین انجام شد و تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین فیلم کوتاه، بهترین فیلم بلند و بهترین فیلمنامه، بسیار سخت و چالش ‌برانگیز بود.

وی در پایان ضمن تشکر از اهالی رسانه، هنرمندان، داورها و همراهان این جشنواره، گفت: جشنواره فیلم نوستالژیا، اولین جشنواره فیلم های ایرانی در ایتالیا است که با هدف ایجاد فضای نوستالژیک برای ایرانیان شمال ایتالیا و ارائه بخشی از فرهنگ و هنر ایران به ایتالیایی‌ها راه‌اندازی شده است و در 2 بخش رقابتی کوتاه و بلند، برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم نوستالژیا 30 شهریورماه تا 3 مهرماه 1400 مصادف با 21 تا 25 سپتامبر 2021 برگزار می‌شود.

بازگشت به لیست

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان