5 فیلم ترسناک که انتشار پوسترشان ممنوع اعلام شد

  • 0 دیدگاه
  • 176 بازدید
5 فیلم ترسناک که انتشار پوسترشان ممنوع اعلام شد

5 فیلم ترسناک که انتشار پوسترشان ممنوع اعلام شد

توضیحات

در سالهای گذشته فیلمهای بسیاری بوده اند که به واسطه پوسترهای زننده شان مورد اعتراض قرار گرفتند. اما برخی نیز بوده اند که در نهایت مجبور به تغییر پوستر اصلی فیلمشان به دلیل مخالفت نهادهای رسمی شدند. اینبار در 5 برتر به سراغ معرفی « 5 فیلم ترسناک که انتشار پوسترشان ممنوع اعلام شد» رفته ایم که امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.

breaovjoi3h3b33

5- داغدار ( Bereavement ) : موسسه MPAA در زمان نمایش فیلم اعلام کرد که سازندگان می بایست هرچه سریعتر پوستری که در آن چاقویی در دست کودک قرار دارد را حذف نماید چراکه انتشار این تصویر بصورت عمومی درجامعه خوشایند نیست. سازندگان هم مجبور شدند چاقو را از دست کودک گرفته و به دست پدرش دهند تا از گزند محرومیت در امان باشند!

sil2n323hni4h44

4- شب آرام ، شب مرگبار (Silent Night, Deadly Night ) : در مورد این فیلم سازندگان خیلی زود مجبور به تغییر پوستر عجیب و غریبشان شدند. این پوستر با اعتراضات فراوانی مواجه شد که آن را باعث ترس و وحشت بچه ها از بابانوئل می دانستند. این فیلم ترسناک هم در نهایت پوسترش را تغییر داد و یک پوستر هیچکاکی را جایگزین کرد تا بچه ها خاطره خوشی از بابانوئل در ذهنشان ماندگار شود.

hil2l23l2322

3 - تپه ها چشم دارند 2 (The Hills Have Eyes 2 ) : پوستر فیلم « تپه ها چشم دارند 2 » به دلیل اینکه جسدی که در حال حمل شدن بود و ناخنش نیز در حال کشیدن شدن روی زمین بود، خشن و تاثیرگذار ارزیابی شد و سازندگان هم مجبور شدند برای فرار از دردسرهای ممنوعیت پوستر، جسد مذکور را 180 درجه برگردانند تا قائله ختم به خیر شود!

saq232w1222523

2 - جمعه سیزدهم : جیسون منهتن را تسخیر می کند (Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan ) : فارغ از نام بی سر و ته این قسمت از سری فیلمهای « جمعه سیزدهم » ، انتشار پوستر این فیلم که برگرفته از پوستر نمادین شهر نیویورک و عبارت مشهور « نیویورک دوستت دارم » بود، باعث شد تا مسئولین نیویورکی اعتراض زیادی به این پوستر داشته باشند و در نهایت سازندگان هم مجبور شدند پوسترشان را تغییر داده و یک پوستر بدتر را جایگزین آن نمایند!

saq232w12225

1- اره 2 ( Saw 2 ) : موسسه MPAA یکی از نهادهایی بود که در طول اکران قسمت های مختلف این فیلم کمتر روی خوشی به آن نشان داد و رای به اصلاح پوستر قسمت دوم این فیلم نیز یکی از این موارد بود. در پوستر اول دو انگشت قطع شده در کنار نام فیلم وجود داشت که تشخیص داده شد این تصویر خشونت آمیز و باعث انزجار عمومی خواهد شد. نتیجه اینکه سازندگان مجبور شدن نسخه زوم شده همان انگشت ها را با جزئیات بیشتر در وسط پوستر قرار دهند. البته این اقدام در عمل چندان تفاوتی ایجاد نکرد اما بهرحال MPAA راضی شد رضایت دهد!

برای نظر دادن باید عضو شوید!

ورود به سامانه عضویت رایگان